Normaalgezien nodigt de POD Maatschappelijke Integratie zijn klanten en partners jaarlijks uit om deel te nemen aan een tevredenheidsenquête. Dit jaar kan deze bevraging helaas niet doorgaan. De FOD Beleid en Ondersteuning die instaat voor het uitvoeren van deze enquête, is bezig met een reorganisatie van zijn activiteiten waardoor we dit jaar geen beroep kunnen doen op hun ondersteuning.

    Met de jaarlijkse tevredenheidsenquête willen we jouw advies inwinnen om onze dienstverlening te verbeteren. De herlancering van de ontdekkingsstages bij de POD MI of het gewijzigde concept van de provinciale ontmoetingsdagen zijn er gekomen op basis van de antwoorden en opmerkingen uit de enquête van 2017.

    We blijven weliswaar werken aan de continue verbetering van onze diensten. We blijven steeds rekening houden met je opmerkingen. Daarom hebben we bijvoorbeeld een enquête gehouden over onze nieuwsbrief E-cho. Op basis van deze enquête hebben we onder andere de template van E-cho aangepast en werken we aan de leesbaarheid en begrijpbaarheid van onze artikels, FAQ’s en andere teksten.