Engagementen van de POD Maatschappelijke Integratie

    Transparantie

    Via onze websites, sociale media, chatbots enz., garanderen we de transparantie van:

    • informatie
    • diensten
    • procedures

    U kunt rekenen op transparantie over:

    • de stappen van de procedures
    • de duur ervan

    Kwaliteit van de informatie Duidelijkheid van de teksten

    Onze informatie:

    • is correct
    • is betrouwbaar
    • wordt regelmatig bijgewerkt

    Ons taalgebruik is:

    • duidelijk
    • precies
    • begrijpelijk

    Ambtenaren worden opgeleid op het gebied van de leesbaarheid van hun teksten.

    Termijnen

    De termijnen worden altijd meegedeeld:

    • de termijnen die zijn vastgelegd in de wetgeving
    • andere termijnen

    Indien een termijn wordt verlengd (door een onvoorziene omstandigheid), wordt de nieuwe termijn meegedeeld.

    U kunt altijd nagaan welke termijn voor u van toepassing is.

    Beschikbaarheid

    U heeft de mogelijkheid om iemand te contacteren voor:

    • vragen

    Contact

    • Telefoon
    • +32 2 508 85 85
    • FrontOffice van 8u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 16u00
    • vraag@mi-is.be
    • Adres: Administratief Centrum Kruidtuin
      Finance Tower
      Kruidtuinlaan 50, bus 165
      1000 Brussel

    Onze diensten zijn hoofdzakelijk digitaal.

    U heeft er toegang toe:

    • 24u op 24
    • 7 dagen op 7

    We stellen uw gebruiksgemak voorop bij de ontwikkeling van onze online toepassingen.

    We bieden ondersteuning bij het gebruik van onze digitale toepassingen.

    We luisteren naar uw specifieke situatie.

    In de mate van het mogelijke antwoorden we via het kanaal dat u verkiest.

    We gebruiken gegevens die reeds beschikbaar zijn bij andere publieke diensten (volgens de Only Once-wetgeving).

    We verwijzen u door naar de bevoegde dienst indien uw verzoek niet onder onze bevoegdheid valt.

    Onze diensten zijn steeds in evolutie.

    Uw feedback wordt gebruikt om de diensten te verbeteren.

    DOWNLOAD DE Pdf-VERSIE